Monday, April 5, 2010

if i shout u, i doesn't mean that
如果我对你大声了 我不是故意的
it is just a part of my angry
我只是一时生气

if i scold u, i doesn't mean that
如果我骂你了 我不是故意的
it is just a part of my worry
我只是一时担心

if i disturb u, i doesn't mean that
如果我吵你了 我不是故意的
it is just a part of my miss
我只是一时思念

if i say i love u, i does mean that
如果我说我爱你了 我是故意的
it is part of my heart too
那是我心里的话


so
所以

if i cry in front of u
当我在你面前哭了

please hug me well
请把我拥入你怀里

at that moment
因为那个时候

i need u
我需要你

to my dearest
献给我的最爱

No comments: